RETRAGERE GENERALA

Home / RETRAGERE GENERALA

Informatii privind exercitarea dreptului de retragere din contract
Intotdeauna in pas cu cele mai noi tendinte, ne desfasuram activitatea in conformitate cu Directiva 83/2011/UE privind Drepturile Consumatorilor.
In continuare, vei regasi principalele aspecte legate de dreptul tau de retragere din contract. Pentru informatii suplimentare poti consulta Termeni si Conditii.

Dreptul de retragere din contract
Consumatorul se va putea retrage din contract, respectiv va putea returna un produs sau renunța la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
Pentru ca iti intelegem nevoile, la Cocor Store ai la dispozitie 30 de zile pentru a te razgandi, perioada in care trebuie sa informezi Cocor Store cu privire la decizia ta si sa te asiguri ca produsul ajunge la noi.

Pentru retragerea din contract iti punem la dispozitie urmatoarele metode:
(I) prin intermediul website-ului, sectiunea Contul meu – Retururi sau sectiunea Suport / Scrie-ne un mesaj (link)
(II) poti printa si completa urmatorul document: (link formular PDF de retragere); formularul il puteti trimite prin Posta Romana sau il puteti scana si trimite la adresa de e-mail fashion@cocor.ro.
Dupa cum te-am obisnuit, iti vom confirma prin e-mail primirea cererii tale.
Iti recomandam sa incluzi numarul comenzii (ID-ul comenzii) sau numarul facturii, precum si numarul contului bancar (precizand si numele titularului) catre care urmeaza sa se efectueze rambursarea. Conform legii, este nevoie de o  declaratie clara a retragerii tale din contractul de achizitie in cauza.
Efecte ale retragerii din contract
In urma retragerii din contract, iti vom rambursa totalul platilor efectuate, inclusiv costurile de livrare (Cocor Store nu percepe taxa de transport), fara a depasi data scadenta si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care am fost informati asupra deciziei de a te retrage din contract. Rambursarea se va realiza prin intermediul transferului bancar.
Ne rezervam dreptul de a amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate de catre cumparator si pot fi influentate de dimensiunea si greutatea produselor returnate. In orice situatie acestea nu ar trebui sa depaseasca 20-30 RON, indiferent de compania de curierat agreata. Produsele pot fi returnate si prin Posta Romana.
In plus, consumatorul este responsabil si de:
i. costurile suplimentare pe care le implica un alt tip de livrare decat cea standard indicata de profesionist, atunci cand exista aceasta optiune
ii. diminuarea valorii produselor returnate, rezultata din manipularea acestora.
Conform OUG 34/2014, art.16, lit. e Cocor Store isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie să fie intacţi la returnare.
In ceea ce priveste transferul riscurilor, consumatorul preia riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor cand a dobandit posesia fizica a acestora. In mod exceptional, riscurile sunt transferate consumatorului la momentul livrarii produselor catre transportatorul ales de acesta.